• De gezichten van Baderi

    Claudia Verbree

Virtual Reality bij Baderie Houten

HOUTEN "Geluk zit in elk detail". Dat is de boodschap van Baderie in het algemeen en in het bijzonder van Baderie Houten. Frank Walstra en Rob Dekkers zijn de badkamermeesters van de showroom in Houten en doen alles om hun klanten zo optimaal mogelijk comfort te bieden en te begeleiden bij de aankoop van een nieuwe badkamer.

TRENDS Boven de Praxis, gevestigd op de eerste verdieping bij de Steehouder Woongroep, vind je de moderne showroom van Baderie Houten. Alle trends op het gebied van badkamers kun je uitgebreid bekijken. Frank Walstra is al 8 jaar een vertrouwd gezicht bij Baderie Houten. Hij vertelt enthousiast: ,,Eén trend die al een paar jaar doorzet, is het gebruik van grotere tegels in de badkamer. Je vergroot optisch je ruimte en het is makkelijk met schoonmaken. Je hoeft niet meer eindeloos voegen te boenen."

ZWART Rob Dekkers werkt ook al jaren in de branche, ruim 3 jaar bij Baderie en sinds kort bij de vestiging in Houten. Hij voegt toe: ,,Een hele nieuwe trend is het gebruik van veel zwart in de badkamer. Wij verkopen veel zwart op het moment. Het is prachtig, maar vraagt om consequent onderhoud."

Baderie brengt tweemaal per jaar een eigen Trendkrant uit. Bezoekers aan de showroom krijgen deze mee naar huis om rustig te oriënteren.

VIRTUAL REALITY Op het moment dat het komt tot een ontwerp van de badkamermeesters, kunnen klanten iets speciaals verwachten. Het ontwerp wordt uitgewerkt en klanten kunnen in Virtual Reality door hun eigen nieuwe badkamer lopen. ,,Wij merkten dat onze klanten het soms lastig vinden het ontwerp voor te stellen in hun eigen ruimte. Ze krijgen een speciale bril op en kunnen bij ons in de showroom hun nieuwe badkamer ervaren", vertelt Frank.

ONTWERP Het ontwerpen van badkamers is één van de specialiteiten van de badkamermeesters. Rob: ,,Onze ontwerpen zijn tot in detail uitgedacht. Op het moment dat we voor je aan de slag gaan, mag je van ons een ontwerp verwachten wat anders is dan gemiddeld."

OOG VOOR DETAIL De nieuwe campagne van de Baderie is gebaseerd op 40 jaar vakmanschap. Comfort voor de klant is de basis. ,,Bij het plaatsen van een nieuwe badkamer zit je toch een week of drie in een verbouwing. Met vreemde mensen die in aan het werk zijn op jouw persoonlijke plekje. Dat realiseren we ons heel goed en doen er alles aan om het zo comfortabel mogelijk te maken", zegt Frank. ,,Zo is het plaatsen van een tijdelijke douche een optie."

GOEDE VOORBEREIDING IS HET HALVE WERK Baderie werkt open en transparant. Na de eerste oriëntatie op een badkamer, volgt er een intakegesprek. Vervolgens brengt Baderie een bezoek thuis om de huidige situatie in kaart te brengen. Rob vindt dit heel belangrijk: ,,Op het moment dat je de situatie goed verkent, voorkom je verrassingen achteraf." Klanten ontvangen een eigen 'Comfortmap' met daarin alle informatie omtrent hun nieuwe badkamer, inclusief materialen, levertijden en een planning.

GARANTIE Bij aankoop van een badkamer bij Baderie krijg je maar liefst 5 jaar garantie op materiaal en arbeid. ,,Die garantie durven wij te geven, omdat we weten wat we kunnen en alles in huis hebben om topkwaliteit te leveren", aldus Frank.

Op www.baderie-houten.nl vind je meer informatie of kun je direct een afspraak inplannen.