Blijf in de picture

23-10-2019, 12:09 |Van onze partner

Wil jij in beeld blijven bij je klanten? Of juist wat meer aandacht van klanten die je minder vaak spreekt? De truc is om je bedrijfsnaam geregeld in beeld te laten komen. Misschien hebben ze je diensten vandaag niet nodig, maar is dat morgen al heel anders. Als je het hele jaar door subtiel de aandacht op je bedrijf richten, popt je bedrijfsnaam vast als eerste naar boven wanneer de vraag toeneemt. Het is daarom verstandig om hier goed over na te denken.</p>
 

Welk relatiegeschenk is toepasselijk?
Het is een kunst om jouw naam op een subtiele manier naar voren te brengen. Vaak doen bedrijven dit aan het eind van het jaar, rond kerst. Pak juist eens andere feestdagen. Een goed moment voor een relatiegeschenk is wanneer jouw relatie zelf iets te vieren heeft, bijvoorbeeld een jubileum. Heb je zelf een mooie mijlpaal behaald? Deel het en stuur een relatiegeschenk. Het is belangrijk om daarbij een passend relatiegeschenk te kiezen. Daarnaast raden we aan om een gadget te kiezen dat je relatie dagelijks kan gebruiken. Zo weet je zeker dat jouw lekker vaak zichtbaar is. Kies je een datum in het najaar om het relatiegeschenk te versturen? Een paraplu met je logo erop is dat een erg leuk idee! Een ouderwetse balpen doet het ook altijd goed. Je kunt immers niet genoeg pennen hebben, toch? Hetzelfde geldt voor een bijpassend notitieblok, ideaal! Van doppers tot kantoorklok en van keycords tot koffiemok. Er zijn talloze items waar jij jouw relatie blij mee kan maken.
 

Snel besteld
Als je een zakenrelatie een geschenk geeft wil je ervan verzekerd zijn dat het van hoogwaardige kwaliteit is. Als dat niet het geval is kan je cadeau zo in de prullenbak belanden en dat zou eeuwig zonde zijn. Kijk dus kritisch naar de juiste aanbieder van deze relatiegeschenken. Een voorbeeld van
een betrouwbare leverancier is Maxilia. Hier vind je een ruim aanbod relatiegeschenken die allemaal te personaliseren zijn. Ook fijn om te weten: je bent verzekerd van een snelle levering! Waarmee ga jij jouw relatie met je klanten versterken?